close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אייר פריי מהפכת הצ'יפס עם הרבה פחות שמן

מערכת שורשל אב, תשעד26/08/2014

מכשיר גאוני מבית פיליפס הנקרא אייר פריי מבטיח לכם את אותה הפריכות של צי'פס עם הרבה פחות שמן!!!

תגיות:
מכשיר האייר פריי
צילום: יח"צ החברה

כולנו אוהבים צ'יפס אבל נרתעים באופן משמעותי מכמויות השמן שמציפות אותו, לא פעם ולא פעמיים שמענו, קראנו וראינו כתבות בנושא הנזקים הבריאותיים שהשומן טראנס עושה לגופנו, אז עם כל האהבה הצ'יפס נדחק קצת לפינה... לא עוד, מכשיר גאוני מבית פיליפס הנקרא אייר פריי מבטיח לכם את אותה הפריכות של צי'פס עם הרבה פחות שמן!!!

אייר פריי מה אתה בעצם?

מהו בעצם מכשיר הפלא הזה אשר מאפשר לנו לזלול צ'יפס עם הרבה פחות שמן עליו וכיצד הוא עושה זאת? את התשובה לשאלה זו תקבלו מיד:

ובכן מכשיר האייר פריי הינו מכשיר הפועל על זרמי אוויר חמים אשר מחמים את האוכל עם פריכות חסרת תקדים, למעשה האייר פריי לא מיועד אך ורק לצ'יפס, המכשיר מאפשר להכין כמעט כל מאכל מטוגן שקיים כגון: עוף מטוגן, שניצלים, דגים ועוד... הוא יכול לעבור ממצב טיגון, אפייה וצלייה ובכל אחת מהאפשרויות האוכל מתחמם באמצעות אותם זרמי אוויר חמים.

יתרון נוסף ומשמעותי של מכשיר האייר פריי מעבר ליכולת שלו להכין אוכל פריך ללא כל צורך בשמן הוא בזמן ההכנה המהיר למדי שהוא מחמם ומכין את האוכל, מכשיר האייר פריי של פיליפס הוא מהמתקדמים שקיימים בשוק ומכיל קיבולת גדולה יותר בלפחות 30% מאלו של המתחרים.

טיגון בשמן עמוק משמין ומסרטן

אין ספק שהאלטרנטיבה הישנה למכשיר האייר פריי שהיא לא אחרת מאשר טיגון בשמן עמוק היא אלטרנטיבה שעדיף להימנע ממנה, מחקרים הוכיחו מדעית כי שימוש בשמן עמוק מגדיל את הסיכוי לחלות במחלות קשות כגון: מחלות לב, סרטן וכ"ו.... מלבד זאת לשמן הנתפס על האוכל ערך קלוריות גבוה מאד שגורם גם להשמנה בלתי סבירה.

במשך שנים בני אדם בכל רחבי העולם משתמשים בטיגון עמוק למגוון רחב של בישולים, הטיגון מעניק טעם ייחודי אוכל ופריכות שאין שני לה, מכשיר האייר פריי נותן מענה הולם עבור כל היתרונות והחסרונות של הטיגון העמוק יחדיו, ראשית הוא מאפשר ליהנות מאוכל פריך וטעים באותה רמה כמו של הטיגון בשמן העמוק אך ללא כל תופעות הלוואי והסכנות הבריאותיות שנשקפות כתוצאה מהשימוש בכמויות השמן הגדולות.

מכשירי האייר פריי של פיליפס שניתן להשיג כיום בחנויות הם:

· אייר פריי HD9220 – מכשיר אייר פריי עם פילטר מיוחד שאחראי על סינון האוויר היוצא בכדי למנוע את הריחות של הטיגון בבית, כמו כן החלקים הפנימיים של המכשיר מתפרקים בצורה קלה ומהירה בכדי שיהיה אפשר להכניס אותם למדיח.

· אייר פריי HD9240- מכשיר שבעזרתו ניתן לבצע את הפעולות הבאות: צלייה, טיגון, וגם אפייה , בעל נפח גדול יחסית (1.2 ק"ג ), בעל צג דיגיטלי, פילטר מיוחד שאחראי על סינון האוויר היוצא בכדי למנוע את הריחות של הטיגון בבית.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה